Ledsamt, eller nånting?

Blä, hela denhe dagen har känts jobbig, seg, dålig. Kan inte riktigt förklara hur jag känner. Har haft enormt behov av att bara få kramas och bli pussad de två senaste dagarna. Känns deppigt på något vis, vilket det inte borde när det håller på att bli vår och allt. Kanska att man kommer att sakna Malax och hemma lite. Vet inte, men jaa...

Idag har vi i alla fall varit ut och gått, solen värmde på ganska ordentligt. Har packat ännu mera. Tror det mesta börjar vara nere, vet åtminstone inte vad jag ska packa här näst så. Ska och tala om framtiden med studiehandledaren på tisdag, förhoppningsvis får jag klart angående mitt slutgiltiga beslut då.

Kommentarer
Postat av: Anka

He e no för att dö ska flytt!! Känns betär ett nain da... :)

2007-03-26 @ 09:25:09
URL: http://www.aanka.blogg.se
Postat av: Sara

Även jag har lidit av dåligt humör denna helg.. :/
Börjar va återställt nu snart nog så.

2007-03-26 @ 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback