Möbler nån?

Jag vill ha trädgårdsmöbler, och jag vill ha dem nu! Svårt att sätta sig på balkongen när det inte finns något att sitta på o_O Annars börjar det bli så fint så där, städat bort alla äckliga gamla löv som legat där asigt länge säkert. Och igår kom det lite blommor dit också, dock ska det nog komma mer men måste köpa något att lägga dem i först.

Bokhyllan jag fick till studenten har kommit upp, likaså golvlampan. Bara en massa städande kvar nu innan den 15:e då det eventuellt kan börja komma tyskt besök. Kanske dags att aktivera sig nu då, d.v.s. slänga på sig bikini och solkräm, ta inträdespappren i hand och gå ut. Imorgon bär det av till grannhuset och skriva inträdesprov 1.

image72
Söt på min studentfest.
Att man kan vara stilig i kostym <3


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Om man ändå hade haft någon trädgård att ha lite möbler i ;)

2007-06-06 @ 00:12:44
URL: http://wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback