I väntans tider

Sitter i Böle och väntar på att sötisen ska kom hem från sin mommo så vi kan fara och se om Extra har några bra skor på rea. Vi börjar båda vara i behov av nya och vad skulle passa bättre än att hitta ett par snygga på rea.
På tal om rea så var jag via centrum en sväng idag i hopp om ett fynd eller två. Skulle inte ha trotsat regnvädret, fanns inget att sätta pengar på nånstans (förutom normalprissaker som egentligen var onödiga). Blev ett par hotpants (4.90, billigt trots normalpris) och såna behövde jag faktist (egentligen var jag ute efter shorts men nöden har ingen lag), ett silverhalsband (2.90, också billigt) och ännu ett vitt bälte. Hoppas det håller för något nu då, de två senaste bältena jag köpt (15? styck från Vero Moda - pieces) har skavts sönder vid spännet direkt. Kan det vara så att H&M-kvalité är bättre?!
Anyhow så träffade man en del känt folk på stan lite varstans, men överlag var det väldigt lite ute (inte ens några köer till provrummena) med tanke på att det bara är andra rea-dagen än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback