Skulle - kan - har - vem?

Fem SKULLE.
1. Skulle du vilja vara längre? Nope, perfekt i proportion till Jonas
2. Skulle du vilja väga mer? Några kilo till skulle knappast skada
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg? nejnå men lessen så in i...
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Nej
5. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nå inte på en måndag heller!

Tio KAN.
1. Kan du röra på öronen? Tror inte det, tänker inte försöka heller
2. Kan du slicka dig på näsan?
Ursäkta?
3. Kan du kolla i kors med ögonen?
Jo
4. Kan dina föräldrar lita på dig?
Om dom vill
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag är ensam så.. IPratar inte med mig själv så...
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jo
7. Kan dina vänner lita på dig? Om dom vill
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Till vilken nytta?
9. Kan du suga?
Ehum
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jo

Femton HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? många gånger
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Har dom säkert
3. Har du syskon? Jepp x2
4. Har du någonsin haft sex med någon?
Nej, vi väntar till bröllopsnatten O_o
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Antagligen
6. Har du varit full den här månaden? Jag är inte ute och super varken på söndagar eller måndagar, så nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite smått..
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nej
9. Har du pussat någon som är mer än fyra år äldre? Varje dag <3
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Varje vecka <3
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Hela tiden och föralltid
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej usch!
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Som tur är inte
14. Har du haft sex med mer än tre personer?
Nix
15. Har du ljugit på någon fråga än då? Varför då?


Tjugo VEM.
1. vem är din bäste vän? Jonas
2. vem älskar du? Jonas
3. vem hade du senast sex med? Ahmen suck, Jonas
4. vem vill du bli full med? Fyllevännerna
5. vem är den bästa artisten? Någon
6. vem pratade du senast i telefon med?
Hmm, Jonas kanske
7. Vem har du en liten crush i?
Mig själv?
8. vem är snyggast i hela världen? Min andra hälft
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? J, så får jag njuta av den själv också..
10. Vem är snällast i världen? Mamma?!
11. Vem är din bästa kompis? Har ju redan varit en liknande fråga?!
12. Vem vill du prata med?
Jonas
13. Vem sov du senast med? Jonas
14. Vem såg du senast full?
Kesti
16. Vem vet allt om dig? Ingen - isf Jonas
17. Vem kysste du senast? Min andra hälft
18. Vem kramade du senast? Mina andra hälft
19. Vem kan berätta allt för dig? Den som vill
20. Vem kan du berätta allt för? Jonas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback