Tisdag

Men härregud att det kan vara tråkigt på internet! Hungrig är jag också, borde väl gå ner och göra gröt snart. Varför kan ni inte skriva något intressant så jag får läsa, förbannade människor.
Läsa på engelska borde väl också vara på sin plats, liksom städa klart rummet. Men det får bli någon annan dag, för idag ska jag fara till min sötis! Längtar så otroligt mycket till kvällen så jag får krama och pussa och gosa med honom. Iofs bara i några timmar, men far väl igen på Torsdagen så det är ingen som helst panik.


We were left in this world for each other


Nu sitter man här då och väntar på att sötisen ska komma hem. En stycken kissemiss hittade i varje fall just hem och börjar väl snart pipa om att han vill ha mat. Men det får folket i huset sköta om, orkar inte engagera mig i Ludde just nu (så hetter katten). Är redan sur över att matten inte vill vara vän med mig. Har inte fattat något på timmarna nu på typ 2 veckor, blir bara fel fel fel...

Nu kom nån hem! Hoppas det var sötisen och inte svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback