Förbannade huvudvärk

Blev ju en väldigt trevlig dag igår också, studiebesöket var väl nog helt givande, som det ser ut nu lutar det åt Hanken men får se vad jag kommit fram till efter att jag varit och pratat med Pia.
Sen hela kvällen med min sötboll blev föstörd av en jävligt jobbig huvudvärk, låg ungefär och halvsov hela kvällen. Sen när han skulle fara hem så hande den börjat gå över för att jag legat och sovit i en timme. Så dit for den dagen åt pila då, tur att Jonas kommer igen imorgon men lite synd att vi ska på bal på kvällen så det blir inget mys då heller. Och på lördagen blir det väl krog eller inte krog, vet inte något alls för tillfället, men knappast hinner vi med något vidare mys då heller.
Fan vad jag längtar till våren så man får flytta ihop, då får man iaf laga mat tillsammans och har tiden före man somnar tillsammans oberoende hur stressig dagen varit. Men nu ska jag väl packa ihop och börja sticka iväg till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback