Utmaning

10 favoriter:
Färg: Svart, vit
Mat: Det Jonas gör
Band: Oj, svårt...
Film: LOTR
Bok: Den hungriga prinsessan
Sport: Hockey
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Slö
Smak: Fisk
Kläder: Mjukisbyxor och tröja x2
Bakgrund: Läsordningen för period 4
Nagellack: Blått, men det ska så bort snart
Tid: 22:09
Omgivning: Blått och vitt
Irritationsobjekt: Hon


8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Sarah
Screen name: Hum..?
Husdjur: Hund
Piercing: None
Förälskelse: Min bästis på dagis, var väl typ 4-5 år
Musik: ABBA
Bil: Mina två Honda <3
Kyss: Av Jonas, dom före det har jag förträngt *host*

7 senaste:
Cigarett
: Men snälla, inte ska man röka
Mat: Gröt
Dryck: Mjölk
Biltur: Imorse
Kyss: För 6 timmar sedan
Spelad låt: Bleak feat Ana Johsson - Fate
TV-program: Outsiders

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Syltsockor (sockor som sakta men säkert glider av foten och korvar sig)
Mat: icke-god-mat
Musik: Står ut med det mesta
Dryck: Öl
Personlighetsdrag: Kort stubin

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Myste med prinsen
Du kan höra just nu: Tv:n
Du inte kan leva utan: Min prins, familjen
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, surfar

3 personer:
Du kan berätta allt för: Söt <3
Du tycker om: Vännerna
Du inte gillar: Hon

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan: April nu, tack!


Just one more...

temperaturen stiger inom mig när jag hör Hans namn. Hjärtat dunkar så hårt att jag tror att det ska hoppa ur. Hur ska jag beskriva den här känslan? känns det så här när man är kär? hela jag darrar som en dildo så fort Han är inom synhåll. det enda jag drömmer om är Han. Han är prinsen i mina drömmar där jag är prinsessan som får hans första kyss. Det måste vara vi! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Allting ont försvinner när Du är vid min sida. Du och jag föralltid ska det vara, både natt och dag. Livet är inte värt att leva utan Dig.
Jag äskar dig - no matter what!



Nu gå och äta lite grillad fisk.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där listan är kul ;)

2007-02-14 @ 07:10:39
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback