Nytt och fräscht

Har hänt mycket här nu sedan igår kväll. Men är fortfarande lite kvar som måste göras när jag kommer hem till min dator så jag får mina bilder. Ska försöka fixa någon annan bild dit upp och så ska jag laga en större presentationsbild. Men sedan ska jag väl vara nöjd (för ett tag i alla fall).

172 sidor i psykka idag, hade ett tag några tankar om att börja på bok nr. 3 också idag men mina ögon känns trötta så det får jag nog ta och skippa. Har ju trots allt läst mera på de här två dagarna än vad jag har gjort på hela trean. Imorgon blir det 158 sidor, såvida jag inte läser ännu mera. Skönast skulle nog vara att läsa i förväg så man slipper lördagsläsningen som just nu ligger på 50 sidor. Men hittills har jag läst det som var inplanerat, nästan lite stolt över mig själv just nu.

Kom på för någon timme sedan att jag borde fota våra ringar (sådär nästan ett år i efterskott). Men som med allt annat så blir det försenat. Förlovningsbilderna blev tagna lite sent också, men det blir väl så när man är så lycklig så allt det praktiska glöms bort.


Livet är underbart med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback