Hörförståelse

Hörde knappt när telefonen pipade imorse, kan inte minnas när jag sist var såhär trött. Kändes otroligt tungt att stiga upp, trodde aldrig att jag skulle orka koncentrera mig påhörförståelsen. Och ingen mat blev det heller då kylskåpet var så gott som tomt. Men hörförståelsen gick väl nog helt bra, hittills när vi diskuterat har jag bara haft ett fel... skrev 50 miljoner vatten istället för 15, tvekade vilket det var och så blev det fel. Fan! Men nåja, nog blir det väl helt ok resultat i alla fall. Underkänd borde väl man ändå inte bli, det är ju trots allt engelska så.

Kanske borde ringa och försöka väcka Jonas ännu en gång, dummern har på ljudlös. Men hemtelefon *muha*

Forever you and me
That's how it should be
Jonas <3

Kommentarer
Postat av: Anka

Int tror ja att du blev underkänd, tror int att man kan bli de i engelska ;)

2007-02-13 @ 10:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback