Hatar denna blogg för tillfället

Fan vad jag bara hatar denna blogg just nu, inget går som jag vill. Får inte ens insatt en jävla klocka. Varför just nu? Orkar inte med att allt bara ska jävlas nu då jag plågat mig genom en hel psykkabok och har en kärring som bara står och gnäller. Ge mig ett bloggproffs, tack!

Annars har väl hälgen förflutit smärtfritt, myste så gott som hela tiden med sötisen. Idag har jag gjort upp diverse läsplaner för psykkan. Konstaterade att jag har mer tid på mig än jag trodde, men den ska jag väl nog få till användning också. Fem böcker på fem dagar är det tänkt här nu, om det lyckas borde jag hinna genom dem två gånger. Sedan ta itu med hälsokunskapen och matten, modde och engelska anser jag att det inte direkt går att läsa på så det tar vi på talang.

Blah, man kanske skulle börja läsa lite på morgondagens bok nu i väntan på någon som kan tänkas ge några tips om hur jag ska få in min klocka. Det är ju också ännu 30 minuter innan sötisen hittar hem.

Snart flyttar vi, och jag har läslov så vi kan vara tillsammans varje dag ända fram till det också.


Från och med idag börjar vårt nya liv tillsammans <3

Kommentarer
Postat av: malle

Hej! Bra blogg :)
Svar:
det beror helt och hållet på var du vill ha den. men vill du ha som mig så lägger du in klocklinken på kodmallar - startsida(index)...Jag la in den där almanackan står i vanliga fall. bytte ut den bara. :) Lycka till

2007-02-19 @ 15:22:55
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Ninni

Men titta nu har du en..skulle precis skriva var du skulle lägga in den!

Ja det är ett trixande med koder..men det finns massor man kan byta ut, bakgrunder, texter mm. Jag har lärt mig efter hand, lite trixande och plockande!
Jag har en blogg till där jag bara testar och kollar och tränar!

Vi hade nästan samma namn på våra bloggar!

2007-02-19 @ 15:49:42
URL: http://ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback