Du och Jag mot världen

HottisenDet blev Du och Jag den 24 / 11 – o4. Det var den bästa dagen i mitt liv. Inget kunde bli bättre. Du var allt jag önskat mig sen jag var liten, då man drömde om sin prins. Jag har i alla fall hittat min nu. Älskling, Du och jag har tillbringat dygn, timmar, minuter och sekunder tillsammans. Skapat våra egna underbara minnen. Där vi har skrattat och gråtit tillsammans. Alla har sina svåra stunder men vi har klarat oss igenom allt! Vi är starka tillsammans. När man väl har börjat binda sig vid en person är det svårt att tänka sig ett liv utan den. Den tanken finns inte ens hos mig. Du är mitt allt älskling. Min luft, min kraft, min glädje, min sorg. Du är min ängel sänd och jag tog dig intill mig i mina tomma armar med glädje,  Jag älskar dig Jonas!

Kommentarer
Postat av: Lia

Vad fint skrivet :)

2007-02-22 @ 16:15:42
URL: http://yigit87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback