ABI-kryssning och studentläsande

Den efterlängtade uppdateringen kommer här nu då.

ABI-dagen gick som sagt riktigt bra, kryssningen sedan var inte riktigt vad jag had tänkt mig. Bussresan ner ägde allt, skämtande, talande, härjande och såklart ABI-sången och sprit. Ronny hade ordnat en trevlig överraskning som höjde stämningen ännu en aning, Champagne! Och vilket härligt gäng vi var sedan, bara det gjorde ju resan skoj. När vi väl kom till båten så var det bara att konstatera - vi, åbo, närpes och massor med finnar. 90% var väl finnar där, vår efterlängtade karaoke blev det inte heller något av, bara finnkaraoke som regerade där. Gick till hytten runt 1 för att sova, fanns inte så mycket annat att göra. Hur mycket man sov då sedan, vi hade betalat lite dyrare för att inte få hytter under bildäck. Men det fick vi såklart i alla fall och inte nog med det, dessutom fick vi lääängst fram, allra närmast nosen på båten. Ni kan ju tänka er hur kul det var när vi började bryta oss genom isen på morgonen. Shoppade godis och sprit för 60€, oops kan man väl bara säga. Hemresan var välkommen eftersom man hade en sötis som man saknat hela tiden. Så höjdpunkten på resan var nog återföreningen med Jonas på fredagen <3

Snart bär det av till Böle med alla 5 psykkaböckerna som ska försöka vara utlästa innan torsdag. Hur man ska orka det när man är såhär föryld som jag är nu det jag inte med det löser väl sig, borde snart bli frisk tycker jag efter 4 dagars snorande. Men först ska vi se ett program så i väntan på det ska jag gå och lägga 1000-bitars pussel men sötis.



Camilla
Camilla, allas vår humörhöjare på kryssningen!




BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Jo
Gnälla:  Måste man väl få göra nån gång
Sova: Definitivt
Ha ångest: Njää
Skada dig själv med flit: Nope, men rätt så ofta i misstag
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Nepp, såvida den här förbannade förkylningen skulle gå över
Drömma mardrömmar:

Drömma sexdrömmar: Nej, hela mitt liv är en enda underbar sexdröm ;)
Klä dig i svart: Bra basfärg
Gå till kyrkan: Om jag måste
Gå i skolan: Inte mera på ett tag :D
Röka: Absolut inte!
Ha sex: Självklart!
Ljuga: Vita lögner brukar inte skada
Hata folk: Beror på, vissa är nog kroniskt hatade
Lita på folk: Jo

VEM :

Saknar du: Ingen, min sötis kommer att börja finnas vid min sida nu <3
Vill du döda: Dom kroniskt hatade ?
Rörde dig sist: Jonas <3
Vill du slå:  Ingen just nu
Kysste dig sist: Jonas
Vill du kittla: Jonas kanske :D
Kramade du sist: Jonas
Vill du prata med: Pratar erdan med den personen (Jonas)
Skrek du på sist: Morsan säkert
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: Hmm... säkert Jonas som sa nå jag överreagera på
Vill du bli galet full med: Har inget behov av att bli galet full
Gjorde dig riktigt glad senast: Jonas, Jonas, Jonas
Fick du sms från senast: Jonas
Ringde dig senast: Janica
Är vackrast på jorden:  Jonas såklart <3

HAR DU :

För många vänner: Kan man ha det också?
Förföljelsemani: Nix
Tvångstankar:
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: Förkyld nu men inte annars
Någon skada: Nej
Färgat håret: Tonat :P
Brutit några ben: Nepp
Några piercings: Bara i öronen
Egen dator: Så gott som :P
Bra självförtroende: Duger väl
Kysst någon: Jo
Haft sex: Jo
Köpt kondomer: Indirekt, Jonas har köpt jag har joinat
Tagit nakenbilder: Sådär halvt, men tro inte att du får nån
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jo
Bjudit ut någon: Njää
Varit kär: Varit ? ÄR!
Dumpat någon: Jepp
Blivit dumpad: Never
Velat vara otrogen: Aldrig!
Varit otrogen: Aldrig!
Stulit någonting: Pennor nu som då
Lämnat landet: Jo
Rymt hemifrån: Nix
Tuttat eld på nått: Papper och diverse annat skit
Gjort något olagligt: I trafiken nu som då

HUR :

Svarar du i telefonen: Hej (älskling) eller hallå
Fördriver du tiden: datorn, mys, tv/film
Mycket pengar har du: Alldeles för lite
Tjänar du pengar: Miniorledare, sommarjobb
Ofta Bäddar du sängen: Så gott som aldrig
Ofta diskar du: Sällan
Ofta städar du: Sällan
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Varje dag
 

    TROR DU :

Att du kommer bli något: Säkert nog
På rymdvarelser: Nix
Att folk tycker om dig: Åtminstone en
På ett liv efter detta:
Att fiskar kan tänka: Nå sorts
Att du kommer leva länge: Förhoppningsvis

VÄLJ :

Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svartvit?
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Kyssar nästan nog
Telefon eller internet: Telefon
Musik eller tystnad: Tystnad
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag rattar ju en ny audi..man tycker att det borde fan vara omöjligt att komma in i bilen med dagens säkerhet...men icke...

2007-02-19 @ 13:18:12
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Anka

Sko sekärt ha vari roligan att va på kryssning me Jonas å na ader kompisar iställe fö all ABI:n ;)

2007-02-19 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback