Reafynd

Det blev en sväng via centrum trots allt. Mitt första (impuls)köp blev en cykel, råkade se en som såg bra ut när jag gick förbi så gick in och bad att få provköra en sväng. Ringde och rådfrågade tomten (mamma) som sa visst, så vips hade jag en cykel då. Fast egentligen hade jag nog letat ett tag efter en som m&p kunde ge mig i julklapp men hade inte riktigt förväntat mig hitta en. Men men, nu kan man ta sig dit man vill lite snabbare då. Hur som helst, vidare till H&M, trodde det skulle vara fullsmockat med såg endast ut som en vanlig lördag. Inte hittade jag nåt där, var först på andra rundan jag hittade en tröja. Var väl helt lyckat, såg lite känt folk här som där och motion i nån mån fick man. Nu ska jag koka mig lite mat så man överlever till kl. 19 då vi ska ut och äta med gänget. Evigheter sedan man sett alla, speciellt när de smiter iväg till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

En cykel är ju inte fy skam! ;P

2007-12-29 @ 14:30:51
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Challa

Jaa, ja måst ju säj att ja känner me lite träffa! :)

2007-12-29 @ 21:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback