Ego, jag och svar

Hur svarar du i hemtelefonen?
-  Vi har ingen

Hur svarar du i mobiltelefonen?
- Beror på vem som ringer

Ringer det mycket till dig?
- Tillräckligt

Ringer du mycket?
- När det behövs

Vem ringde du senast?
- Rob

Hur mycket pengar har du?
- Så jag överlever

Senast kramat och när?
- Min J för 30 sek sedan

Antal timmar sömn inatt?
- 6 ungefär

Sov du ensam?
- Nej

Vem sov du hos senast?
- J & M

Vem sov hos dig senast?
- Min andra hälft som bor här..

Vem vet mest om dig?
- J

Vem vet du mest om?
- J

Vad ser du fram emot?
- Julen

Vad vill du ha just nu?
- Lite godis skulle inte sitta helt fel

Vem längtar du mest efter?
- Ingen för tillfället

Vem vill du sova bredvid inatt?
- Vill och ska, J

Vilken buss åker du oftast?
- Min privata ;)

Vilken årstid är det nu?
- Vinter

Anser du dig själv snygg?
- Inte är jag ful i alla fall

Har du varit kär?
- Ja

Är du kär nu?
- Ja

Är du en bra partner?
- Jag antar det

Har någon varit otrogen mot dig?
- Nej

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
- Bli uppraggad

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Självklart!

Vad åt du senast?
- Ris och fiskbiff

Är du polare med grannarna?
- Nån

Har du varit på ett party?
- Ja

Har du varit utomlands?
- Ja

Var är dina syskon just nu?
- Hemma

Vilken tid gick du upp imorse?
- Ca 12

Vad gjorde du kl 2 inatt?
- Irrade omkring i Åbocity

Vad är det första du gör på morgonen?
- Vaknar?

Kommentarer
Postat av: Anka

Vilken buss åker du oftast?
- Min privata ;)

Bra fråga å bra svar :P

2007-12-12 @ 21:26:38
URL: http://www.bloggen.fi/aanka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback