Update

Blah, disconnectade nätet nu då. Tur att jag hann komma så här långt så jag kan börja skriva, hoppas det kommer tillbaka nu också så jag kan publicera.

Hittade en klänning idag, tror det egentligen är onödigt att fara till Petalax och kolla imorgon för jag har bestämt mig redan! Bara den kommer i rätt storlek då också vill säga, för tillfället hade de bara 36. Om några dagar skulle det komma 34 i brun, men den här var röd. Expediten sa att hon kan försöka få en 34 i röd också så hoppas verkligen att hon lyckas. Annars blir det en blå, den var nog också vacker men den röda var nog jaa... den röda ska jag ha helt enkelt!

Och som svar på förra inlägget om vad som hände med vår ytterdörr, de hade tagit bort min papperslapp med namnet. MEN de hade lagt dit äkta bokstäver istället :D Såg lite ovant ut att det verkligen stod mitt namn på dörren men samtidigt jättehärligt. Nu känns det verkligen som vi har ett hem tillsammans, älsklingen och jag <3

Usch, fortfarande lite på 2h tills sötbollen kommer hem :/ undrar vad man ska hitta på att göra?!

*lägger solitaire tills nätet förstått att connecta igen...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback